Veelgestelde vragen (FAQs)

ORIENTAL WEBSHOP

Wat is de Oriental Webshop?

De Oriental Webshop is de webwinkel van Amazing Oriental. Amazing Oriental heeft meer dan 30 jaar ervaring in Aziatisch eten en heeft inmiddels wel 20 filialen in Nederland en 8 filialen in Spanje.

Waar is de Oriental Webshop gevestigd?

De Oriental Webshop is gevestigd in Nederland.

 

PRODUCTEN VINDEN EN BESTELLEN

Ik heb eerder een product bij jullie besteld, maar ik kan deze niet meer vinden. Hoe komt dit?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Het product is tijdelijk uitgeschakeld, omdat het tijdelijk is uitverkocht
  • Het product heeft een ietwat andere naam gekregen. Probeer eens te zoeken in een andere taal (bijvoorbeeld Nederlands of Engels).
  • Het product is uit ons assortiment

Neem contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen we het product voor je inschakelen of je helpen het product te vinden.

 

VERZENDING

Wanneer ontvang ik mijn bestelling en hoeveel verzendkosten betaal ik?

Verzending binnen Nederland

Als je op werkdagen vóór 13.00 uur bestelt, heb je je bestelling de volgende werkdag in huis. Het kan langer duren als een product niet op voorraad is of als je op de Waddeneilanden woont. Moet de bestelling bezorgd worden op een adres buiten Nederland, dan kan het meerdere werkdagen duren.

Bij een bestelling onder de 35 euro betaal je 4,95 euro aan verzendkosten, bij een bestelling boven de 35 euro betaal je géén verzendkosten. Voor diepvriesleveringen gelden andere verzendkosten en levertijden (zie hieronder).

Verzending naar Spanje

Als je op werkdagen vóór 13.00 uur bestelt, heb je je bestelling binnen circa vijf werkdagen in huis. Het kan langer duren als een product niet op voorraad is of als je in een zeer afgelegen gebied in Spanje woont. Bij de eerste 30kg betaal je 14,95 euro aan verzendkosten, en bij elk volgende 30kg ook. Stel dus dat je 30-60kg aan producten hebt besteld, dan betaal je 29,90 euro aan verzendkosten.

Verzending naar overige landen

Bekijk hier de indicatietijden voor bezorging naar andere landen. En bekijk de verzendkosten hier.

 

DIEPVRIESZENDING (ALLEEN VOOR ADRESSEN BINNEN NEDERLAND)

Hoe kan ik diepvriesproducten en dagverse producten bestellen?

Let op: we bezorgen diepvriesproducten en dagverse producten momenteel alleen naar adressen binnen Nederland. Voeg minimaal 50 euro aan diepvriesproducten en dagverse producten toe aan je winkelwagen. De diepvriesproducten zijn te herkennen aan het blauwe diepvriesicoon linksboven in de productfoto.

Waarom lukt het me niet om mijn diepvriesbestelling af te ronden?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • De Oriental Webshop bezorgt diepvriesproducten en dagverse producten alleen naar adressen binnen Nederland. Dit om de kwaliteit te kunnen waarborgen van deze producten.
  • Pas als je minimaal 50 euro aan producten hebt toegevoegd uit de productcategorieën Diepvries en Vers, kun je je diepvriesbestelling afronden.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Wanneer ontvang ik mijn diepvriesbestelling?

Diepvriesproducten en dagverse producten wordt één keer per week bezorgd, op de donderdagavond. Dit doen we in samenwerking met de Dedicated Foodservice van PostNL. Heb je op dinsdag vóór 12.00 uur besteld? Dan worden deze producten bezorgd op de eerstvolgende donderdagavond. Heb je naast diepvriesproducten en dagverse producten ook producten toegevoegd uit de overige productcategorieën? Deze worden dan tegelijkertijd bezorgd op de donderdagavond. Wil je dat niet? Splits dan je bestelling op in één met diepvriesproducten en dagverse producten, en één met de overige producten.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Diepvriesproducten en dagverse producten vergen een speciale levering. Voor deze speciale bezorgdienst betaal je 7,95 euro verzendkosten, ongeacht de grootte van je (diepvries)bestelling.

 

PROBLEMEN MET JE BESTELLING

Wat gebeurt er als een product niet op voorraad blijkt te zijn?

In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op, telefonisch of via e-mail. Dan overleggen we welke oplossing je prefereert: 1) je kunt een vergelijkbaar/alternatief product van ongeveer dezelfde waarde uitkiezen, 2) we versturen je bestelling zodra het product weer op voorraad is, of 3) we boeken het bedrag terug op je bankrekening.

Waarom heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Wellicht heb je je adres verkeerd ingevoerd?
  • Diepvriesproducten en dagverse producten bezorgen we één keer per week, op de donderdagavond. Heb je naast diepvriesproducten en dagverse producten ook producten toegevoegd uit de overige productcategorieën? Deze worden dan tegelijkertijd bezorgd op de donderdagavond.
  • Het kan zijn dat PostNL vertraging heeft opgelopen bij de bezorging.

Neem contact op met onze klantenservice. Dan onderzoeken we wat de reden is van de vertraging.

Een van mijn producten is beschadigd geraakt tijdens de verzending. Wat nu?

Mail duidelijke foto’s van de schade naar webshop@orientalgroup.nl. Dan vinden we samen een passende oplossing.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat een product een nieuwe verpakking heeft, en dat onze productfoto nog niet is geupdatet. Gaat het daadwerkelijk om een foutief product? Neem contact op met onze klantenservice, dan vinden we samen een passende oplossing.

Er ontbreekt een product bij mijn bestelling. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice, dan vinden we samen een passende oplossing.

 

RETOURNEREN

Kan ik producten retourneren?

Ja, dat kan binnen twee weken. Neem hiertoe contact op met onze klantenservice. Lees hier meer over ons retourbeleid.

 

CONTACT EN KLANTENSERVICE

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen, kan het zijn dat het in je map voor ongewenste post (spam) is terechtgekomen. Vind je de e-mails ook daar niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan onderzoeken we samen wat er is misgegaan.

Waar kan ik een klacht indienen?

Neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice, dan nemen we je klacht zo snel mogelijk in behandeling. Dit is de snelste manier om je een passende oplossing te bieden.

Wanneer krijg ik een antwoord op mijn e-mail?

Ons team werkt hard om al je vragen te beantwoorden. We streven ernaar een e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Op welk telefoonnummer kan ik jullie bereiken?

026 – 205 12 48 of op 026 – 205 12 49.

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Van maandag t/m zaterdag, tijdens kantooruren van 9.00 tot 18.00 uur.

Ik wil geen KiyOh-beoordelingsverzoeken meer ontvangen.

We versturen na iedere bestelling een KiyOh-beoordelingsverzoek, zodat we continu de webshop kunnen verbeteren. Wil je liever geen KiyOh-verzoeken meer ontvangen? Je kunt je met één muisklik uitschrijven onderaan het KiyOh-mailtje. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

NIEUWSBRIEVEN

Hoe kan ik op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze gratis e-mailnieuwsbrief. Scroll helemaal naar beneden op de website. Vul in het e-mailveld je e-mailadres in. Dan ontvang je wekelijks bericht van ons, onder andere over mooie aanbiedingen, leuke acties, heerlijke recepten en handige blogs. Je kunt je met één muisklik ook weer afmelden voor onze nieuwsbrief.

Shopping Cart Pixel