Aangepast bezorgschema rondom de feestdagen

Laatste update: 5 januari 2021.

Wegens COVID-19 en de afgelopen feestdagen is het erg druk bij PostNL. Hierdoor komt je pakketje later aan dan gewoonlijk. Je ontvangt automatisch mailtjes over de status van je bestelling. 

Levering van gedroogde producten

Wegens topdrukte bij ons en bij PostNL kan het voorkomen dat je pakketje circa 8 tot 10 dagen later dan gewoonlijk wordt verwerkt en bezorgd. Wanneer we beginnen je order te rapen, zal je een bericht ontvangen van ons ordermanagementsysteem Picqer. Zodra je bestelling is klaargemaakt voor verzending, ontvang je jouw track&trace-code.

Let op: Als je ook diepvriesproducten en verse producten bestelt, worden deze samen met je gedroogde producten geleverd (zie tabel hieronder voor het bezorgschema). Wil je de reguliere producten eerder ontvangen? Splits dan je bestelling op in twee: één bestelling met verse en diepvriesproducten, en één met reguliere producten.

Gekoelde levering van verse en diepvriesproducten

Verse en diepvriesproducten worden normaliter één keer per week bezorgd. Normaliter geldt: uiterlijk maandag besteld, is donderdagavond in huis.

Bezorgschema voor verse en diepvriesproducten (alleen in Nederland):

Bezorgschema diepvriesproducten en verse producten

Zorg ervoor dat er iemand thuis is om de bestelling in ontvangst te nemen, om te voorkomen dat de diepvriesproducten ontdooien.

Contact

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Neem contact op