Veelvoorkomende problemen & tijdelijke oplossingen

Ondervind je problemen tijdens het winkelen in onze webshop? Onze excuses voor het ongemak! Onze IT-afdeling werkt momenteel hard aan een oplossing.

VEELVOORKOMENDE PROBLEMEN

De enorme golf aan online bestellingen heeft geleid tot verschillende technische problemen, bijvoorbeeld bij:

  • Het aanmaken van een nieuwe account;
  • Het inloggen in je account;
  • Het wijzigen van je wachtwoord;
  • Het toevoegen van producten aan je winkelwagen (de winkelwagen wordt geleegd wanneer je probeert af te rekenen).

TIJDELIJKE OPLOSSINGEN

Je zou de onderstaande oplossingen kunnen proberen. Dit lost de problemen op bij sommige klanten.

1. Plaats een bestelling zonder account

Als je nog geen account bij ons hebt, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder in te loggen. Op deze manier voorkom je de bovengenoemde accountproblemen.

2. Probeer een andere webbrowser

Logos of different web browsers

Probeer een andere webbrowser, bijvoorbeeld Internet Explorer, Microsoft Edge of Safari. Als je slechts één webbrowser hebt, kun je overwegen om een extra webbrowser te installeren.

Lees hoe

3. Probeer een ander apparaat

Image of different devices

Probeer een ander apparaat, bijvoorbeeld een smartphone of tablet.

4. Probeer te shoppen in privémodus

Image of an incognito window

Verschillende webbrowsers bieden een mogelijkheid om te surfen in privémodus. Dit lost het probleem soms op.

Lees hoe

5. Verwijder je cachebestanden

Ga naar je browsegeschiedenis, selecteer de optie om je cachebestanden te verwijderen, probeer vervolgens te shoppen in dezelfde webbrowser.

Lees hoe

6. Verwijder je cookies

Ga naar je browsegeschiedenis, selecteer de optie om je cookies te verwijderen, probeer vervolgens te shoppen in dezelfde webbrowser. Let op: wanneer je je cookies verwijdert, word je uitgelogd van de meeste websites en worden de gegevens gewist die je eerder hebt ingevuld op online formulieren.

Lees hoe

7. Neem contact met ons op

Photo of our team

Neem contact op met onze klantenservice als je hulp nodig hebt met de genoemde oplossingen of als de oplossingen het probleem niet oplossen. Wegens topdrukte kan het voorkomen dat al onze klantenservicemedewerkers bezet zijn aan de telefoon. Daarom is het beter om ons te mailen in plaats van ons te bellen. We streven ernaar je e-mail te beantwoorden binnen 3 werkdagen.

Neem contact op