Retourneren

Bij de Oriental Webshop heeft u het recht om binnen 14 dagen uw bestelling zonder opgave van reden te retourneren, met uitzondering van diepvriesproducten en dagverse producten.

Dit kan op verschillende manieren:

Let op: de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Wat vergoedt de Oriental Webshop?

Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten, inclusief eventuele leveringskosten die we in rekening brachten voor uw bestelling, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Indien u een of meerdere producten van de bestelling wél houdt, vergoeden we de leveringskosten niet.

Wanneer?

Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen of zodra u heeft aangetoond dat u het product heeft teruggezonden.

Hoe?

Via hetzelfde betaalmiddel als dat u heeft gebruikt. De terugbetaling is kosteloos voor u.



RETOUREN DOOR POSTNL

Het kan voorkomen dat PostNL uw pakket retour stuurt.

Mogelijke redenen:

1. U heeft een incorrect adres opgegeven

2. U heeft het pakket niet op tijd afgehaald van de pick-up locatie

3. U of uw medebewoner heeft het pakket geweigerd

4. Uw pakketje is beschadigd geraakt tijdens de levering

In deze omstandigheden heeft u twee opties:

1. Het pakket opnieuw laten versturen >> De verzendkosten voor deze nieuwe zending zijn voor rekening van de klant, tenzij uw pakket is beschadigd of onterecht retour is gegaan.

2. Het pakket annuleren >> Er worden administratiekosten gerekend ter hoogte van de verzendkosten in uw land van bestemming, tenzij uw pakket is beschadigd of onterecht retour is gegaan. In het laatste geval zullen we het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten aan u terugbetalen.