Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Binnen Nederland duurt het circa 2-3 werkdagen tot je bestelling wordt verzonden. Zodra je bestelling klaarstaat voor verzending, ontvang je een Track en Trace mail van bezorgdienst PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
Per bezorgland worden er verschillende verzendkosten gehanteerd. Klik hier voor meer informatie. Bestel je boven de €39? Dan zijn de verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland gratis.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Je kunt onder andere betalen met iDeal, Paypal, Alipay of WeChat.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Wellicht is de bevestigingsmail in de spam- /reclamemap terecht gekomen. Als je het daar ook niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen nagaan wat er is misgegaan. 

Ik heb een vraag over de status van mijn pakket.
Voor vragen over de bezorgstatus van je pakket, kan je direct contact opnemen met de bezorger van PostNL. Binnen 2 uur laat de bezorger via een email van zich horen. Lukt dat niet? Dan belt PostNL jou op.

In 3 stappen duidelijkheid over het pakket:

  1. Laat PostNL weten wat er aan de hand is. Dit kan via de Track & Trace-pagina van het pakket in de app (duimpje omhoog of omlaag) en op web (blije of verdrietige emoji). Via Chatbot Daan geef je aan dat je navraag wilt doen over het pakket.
  2. PostNL vraag het aan de bezorger. De bezorger ontvangt direct een melding op de handscanner, en geeft nog tijdens de bezorgronde antwoord.
  3. Binnen 2 uur ontvang je een e-mail met het antwoord van de bezorger. Lukt het de bezorger niet om op tijd te beantwoorden? Dan wordt je teruggebeld door PostNL.

Er ontbreekt een product uit mijn bestelling.
Het kan voorkomen dat het product dat je hebt besteld, tijdelijk is uitverkocht. In dit geval zullen wij het bedrag van het ontbrekende product binnen 14 werkdagen terugstorten op je bankrekening. Binnen 14 werkdagen ontvang je de creditfactuur per mail. Onze excuses voor het ongemak!

Scroll to top