Topdrukte: wat betekent dit voor mij?

Laatste update: 17 augustus 2020, 11.00 uur.

Wegens topdrukte bij ons en bij PostNL kan het voorkomen dat je bestelling later dan gewoonlijk aankomt. Je ontvangt automatisch mailtjes over de status van je bestelling. Het laatste nieuws vind je op deze pagina.

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Wat is je huidige levertijd? Toon/verberg antwoord >

2. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreekt een product. Toon/verberg antwoord >

Technische problemen

3. Het lukt me niet om een account aan te maken. Toon/verberg antwoord >

4. Het lukt me niet om in te loggen. Toon/verberg antwoord >

5. Het lukt me niet om mijn wachtwoord te wijzigen. Toon/verberg antwoord >

6. Het lukt me niet om producten toe te voegen aan mijn winkelwagen. Wanneer ik probeer af te rekenen, wordt mijn winkelwagen geleegd. Toon/verberg antwoord >

7. Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog geen bevestigingsmail ontvangen. Toon/verberg antwoord >

Coronamaatregelen

8. Zijn er voorzorgsmaatregelen genomen voor de levering van reguliere, gedroogde producten? Toon/verberg antwoord >

9. Zijn er voorzorgsmaatregelen genomen voor de levering van verse en diepvriesproducten? Toon/verberg antwoord >

Bezorging naar België

10. Mijn bestelling moet bezorgd worden naar een adres in België. Ik was niet thuis toen de bezorger aankwam. Toon/verberg antwoord >

11. Mijn pakketje is gebracht naar een PostNL-ophaallocatie in België, maar ik heb mijn pakketje nog niet opgehaald. Toon/verberg antwoord >

12. Ik wil een PostNL-ophaallocatie selecteren in België. Waarom kan ik geen enkele optie vinden op de checkoutpagina? Toon/verberg antwoord >

CONTACT

Heb je een urgente vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wegens topdrukte kan het voorkomen dat al onze klantenservicemedewerkers telefonisch bezet zijn. We adviseren je daarom ons te mailen in plaats van ons te bellen, zodat we je berichtje alsnog ontvangen. We streven ernaar je mailtje te beantwoorden binnen 3 werkdagen.

Neem contact op