Laatste update: 20 mei 2022.
Wegens topdrukte komt je pakketje later aan dan gewoonlijk. Je ontvangt automatisch mailtjes over de status van je bestelling. Het laatste nieuws vind je op deze pagina.
VEELGESTELDE VRAGEN
1. Wat is je huidige levertijd? Toon/verberg antwoord >
Wegens topdrukte kan het voorkomen dat je pakketje circa 2 tot 3 dagen later dan gewoonlijk wordt verwerkt en bezorgd. Wanneer we beginnen je order te rapen, zal je een bericht ontvangen van ons ordermanagementsysteem Picqer. Zodra je bestelling is klaargemaakt voor verzending, ontvang je jouw track&trace-code.
PostNL is onze bezorgpartner. Wegens de corona-uitbraak is de levering naar sommige landen vertraagd. Bekijk het laatste nieuws op de website van PostNL.
Ga naar postnl.nl
2. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreekt een product. Toon/verberg antwoord >
Dit betekent dat het product tijdelijk is uitverkocht. We zullen het geld van het ontbrekende product binnen 14 werkdagen terugstorten op je bankrekening. Je ontvangt binnen 14 werkdagen een mailtje dat specificeert voor welke producten je geld terugkrijgt, dus houd je mailbox in de gaten. Onze excuses voor het ongemak!
Technische problemen
3. Het lukt me niet om een account aan te maken. Toon/verberg antwoord >
Onze excuses voor het ongemak! De enorme golf aan online bestellingen heeft geleid tot deze storing. Onze IT-afdeling werkt momenteel aan een oplossing. Bekijk onze hulppagina om een tijdelijke oplossing te vinden voor dit probleem.
Bekijk hulppagina
4. Het lukt me niet om in te loggen. Toon/verberg antwoord >
Onze excuses voor het ongemak! De enorme golf aan online bestellingen heeft geleid tot deze storing. Onze IT-afdeling werkt momenteel aan een oplossing. Bekijk onze hulppagina om een tijdelijke oplossing te vinden voor dit probleem.
Bekijk hulppagina
5. Het lukt me niet om mijn wachtwoord te wijzigen. Toon/verberg antwoord >
Onze excuses voor het ongemak! De enorme golf aan online bestellingen heeft geleid tot deze storing. Onze IT-afdeling werkt momenteel aan een oplossing. Bekijk onze hulppagina om een tijdelijke oplossing te vinden voor dit probleem.
Bekijk hulppagina
6. Het lukt me niet om producten toe te voegen aan mijn winkelwagen. Wanneer ik probeer af te rekenen, wordt mijn winkelwagen geleegd. Toon/verberg antwoord >
Onze excuses voor het ongemak! De enorme golf aan online bestellingen heeft geleid tot deze storing. Onze IT-afdeling werkt momenteel aan een oplossing. Bekijk onze hulppagina om een tijdelijke oplossing te vinden voor dit probleem.
Bekijk hulppagina
7. Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog geen bevestigingsmail ontvangen. Toon/verberg antwoord >
Check of de bevestigingsmail niet is beland in je spam-/reclamemap. Als je het ook daar niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan nagaan wat er is misgegaan.
Neem contact op
Coronamaatregelen
8. Zijn er voorzorgsmaatregelen genomen voor de levering van reguliere, gedroogde producten? Toon/verberg antwoord >
Ja, sinds 16 maart tekent de PostNL-bezorger voor ontvangst na toestemming van de ontvanger. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. De PostNL-bezorger vraagt de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld. Licht je buren van tevoren in als je waarschijnlijk niet thuis bent om zelf het pakketje aan te nemen.
Is de ontvanger een zorginstelling of bedrijf? Als de medewerker geen legitimatie voor handen heeft, mag de bezorger in het handtekeningvak het volgende invullen: “ZKH” voor een zorginstelling en “B2B” bij bedrijven.
Heb je nog vragen over de bezorging van je pakketje? Kijk dan op de website van PostNL. Of neem contact op met onze klantenservice.
Ga naar postnl.nl
9. Zijn er voorzorgsmaatregelen genomen voor de levering van verse en diepvriesproducten? Toon/verberg antwoord >
Ja, sinds 16 maart bezorgt PostNL diepvries- en versproducten op een andere manier om contact tussen mensen te vermijden. Bij aankomst belt de PostNL-bezorger aan zoals gebruikelijk, en zet de isolatiebox geopend voor je deur neer. De bezorger neemt vervolgens minimaal 1,5 m afstand en vraagt je om zelf de inhoud uit de isolatiebox te halen.
Bij bezorging bij de buren geldt dezelfde bezorgmethode. Indien na het aanbellen niemand naar de deur komt, zal de bezorger direct telefonisch contact opnemen met je, voordat de bestelling bij je buren zal worden aangeboden.
Heb je nog vragen over de bezorging van verse en diepvriesproducten? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem contact op
Bezorging naar België
10. Mijn bestelling moet bezorgd worden naar een adres in België. Ik was niet thuis toen de bezorger aankwam. Toon/verberg antwoord >
Onze bezorgpartner PostNL zal een tweede keer proberen je pakketje te bezorgen. Als je de bezorger opnieuw misloopt, zal je pakketje gebracht worden naar een PostNL-ophaallocatie die open blijft. Je ontvangt hiervan bericht, zodra je je pakketje kunt ophalen bij de desbetreffende locatie.
11. Mijn pakketje is gebracht naar een PostNL-ophaallocatie in België, maar ik heb mijn pakketje nog niet opgehaald. Toon/verberg antwoord >
Je pakketje blijft opgeslagen bij de PostNL-ophaallocatie. PostNL doet er alles aan om je pakketje alsnog te bezorgen, indien de Belgische regelgeving dit toelaat. Pakketten die onderweg zijn naar gesloten PostNL-ophaallocaties zullen retour afzender gestuurd worden.
12. Ik wil een PostNL-ophaallocatie selecteren in België. Waarom kan ik geen enkele optie vinden op de checkoutpagina? Toon/verberg antwoord >
Wegens de corona-uitbraak zijn een aantal PostNL-ophaallocaties gesloten vanaf 18 maart, 12.00 uur ’s middags.
CONTACT
Heb je een urgente vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wegens topdrukte kan het voorkomen dat al onze klantenservicemedewerkers telefonisch bezet zijn. We adviseren je daarom ons te mailen in plaats van ons te bellen, zodat we je berichtje alsnog ontvangen. We streven ernaar je mailtje te beantwoorden binnen 3 werkdagen.
Neem contact op